Meggyőződésem szerint nem olvasó ember nem tud tartalmat írni. Az írásnál ugyanis első lépésben mások gondolatai kellenek ahhoz, hogy aztán sajátjaink legyenek. Tartalommarketingesként a szembejövő […]
Az 1990-es évek elején egy játékszereket szállító hajóról három konténer pottyant a tengerbe. Közülük kettő partot ért, egy viszont önjáróvá vált és tartalma a tengerbe […]
A Photoshop és a botox feltalálása előtt pazar meglepetéseket tudott okozni egy festett portréra alapozott vakrandi. A “portéka” termékelőnyeit ugyanis jócskán felnagyították a korabeli piktorok, […]
Egyéni vállalkozóként megírtuk életünk legjobb marketing levelét, benne a visszautasíthatatlan ajánlatunkkal, kiküldjük és várjuk a nagy áttörést, ami hogy hogy nem, elmarad. A kudarcot látva […]
Nagy általánosságban elmondható, hogy az internet népe szeret segíteni és szívesen tölt ki hosszabb-rövidebb – kutatásokhoz készített – kérdőíveket. Ezeken a felületeken készséggel adnak meg […]
Legtöbbször nehezen viseljük a kritikát, pedig alkalomadtán tálcán kínálja annak lehetőségét, hogy a bírálatra riposztolva kidomborítsuk valamely előnyünket. Itt van például a lakberendező esete, aki […]
Gyerekkoromban nagyanyám mondta mindig, hogy „régen minden sokkal jobb volt”, én meg persze az új dolgokért rajongó, ifjú lázadóként folyton ellenérveket gyűjtöttem az állításával szemben. […]