2019. szeptember 16. hétfő

5 + 1 érv a felhő ellen – amit hallottunk már

Ha annyi tízezresem lenne, mint ahány kifogást hallottam a “miért ne térjek át a felhőre?” témakörben, szerintem most nem itt klimpíroznék a billentyűzeten, hanem minimum […]
2019. augusztus 22. csütörtök

De mi került ezen 7200 forintba?

Egy jó szlogen egyetlen rövidke szókapcsolatból áll. Hossza legtöbbször még annyi sincs, mint ezen bekezdés kezdő mondatáé. Bizonyára ezért is akadnak fenn sokan, akik szlogent […]
2019. augusztus 6. kedd

Van képed hozzá?

Ha tartalommmarketingről beszélünk, még a szakmabeliek is hajlamosak csak és kizárólag az írott szöveget érteni ez alatt. Pedig a legtöbb írás – bármennyire is jó […]
2019. július 24. szerda

Online csigák a sikered útjában

„Wow, ez aztán a remek ajánlat!” gondoltam, miután megnéztem egy meg nem nevezett cég landing oldalát, amire egy hirdetésen keresztül kattintottam. Azt kérték, ha többet […]
2019. július 8. hétfő

Ez csak kamu!

Victor Lustig a kriminalisztika első számú szélhámosa volt az 1900-as évek első felében. Az ő „áldásos tevékenysége” folytán kis híján ócskavas-kereskedők keze közé került az […]
2019. július 1. hétfő

Pixelekben mérhető presztízs

Fusson, legyen rajta a telefonszámunk, és ennyi. 2019-ben szerencsére talán már kevesebb azoknak a vállalatoknak a száma, akik ezen ars poeticára fűzik fel a weboldaluk […]
2019. június 18. kedd

A fine dining szexepilje

Régóta közismert tény, hogy a szexis nőt a közönségestől csak egy paraszthajszál választja el. No, de épp ez a hajszál teszi mindkettőt azzá, ami. Az […]
2019. május 20. hétfő

PPC: magad uram, ha szolgád nincsen?

Ebben a műfajban nincsenek hosszútávon azonos eredményeket kínáló megoldások. Ami tegnap még jól működött, holnap már egyáltalán nem biztos...
2019. május 13. hétfő

Cégmarketing vízállás-jelentéssel

Töredelmesen bevallom, hogy nem tudom, van-e még vízállás-jelentés a Kossuth Rádióban. Azt viszont igen, hogy amikor gyerekkoromban meghallottam, minden