Kaméleon-e a marketinges?

Kaméleon-e a marketinges?

Kaméleon-e a marketinges?

Csendben, behúnyt szemmel ücsörögsz a fodrásznál, vagy élvezed a szépülés közben kialakuló traccsparty-t? Mindegy, hogy melyik típusba tartozol, a fodrásznak – amellett, hogy legjobb tudása szerint vágja le a hajadat – az is a feladata, hogy megismerjen téged és a frizurádat a személyiségedhez igazítsa. 

Amikor blogot, posztot írunk vagy hirdetést gyártunk a nevedben (a céged nevében), esetleg honlapot készítünk neked, mindig igyekszünk előtte megismerni Téged. Tegeződsz-e az ügyfeleiddel vagy magázódsz? Szereted-e a harsány színeket, vagy közelebb áll hozzád a visszafogott stílus? Kiderítjük, mennyire vagy nyitott az újdonságokra és kik azok, akiket elsősorban szeretnél megszólítani. Belépünk a céged profiljának megfelelő tematikus Facebook csoportokba, szaklapokat olvasunk és konkurenciát elemzünk. A Google már magától ajánlja nekünk a profilodba vágó szakmai cikkeket, amelyeket – hálánk jeléül – lelkesen mindig el is olvasunk. 

Egyfajta skizofrén állapotot előidézve, a magunkra öltött stílussal kaméleonként alkalmazkodunk megbízóinkhoz a különböző cégprofilok között váltogatva.

Célunk ugyanis az, hogy a Te kiszervezett kommunikációd a lehető legnagyobb mértékben legyen önazonos.