2019. október 3. csütörtök

„Rólunk” – a weboldalak mostohagyereke

Weboldaladon jól láthatóan tedd közzé cégfilozófiád, víziód, missziód! Legyen világos: mivel foglalkozik vállalkozásod, hogy márkád a vevők milyen kérdéseire adsz választ! És persze, azt se […]
2019. szeptember 16. hétfő

5 + 1 érv a felhő ellen – amit hallottunk már

Ha annyi tízezresem lenne, mint ahány kifogást hallottam a “miért ne térjek át a felhőre?” témakörben, szerintem most nem itt klimpíroznék a billentyűzeten, hanem minimum […]
2019. augusztus 22. csütörtök

De mi került ezen 7200 forintba?

Egy jó szlogen egyetlen rövidke szókapcsolatból áll. Hossza legtöbbször még annyi sincs, mint ezen bekezdés kezdő mondatáé. Bizonyára ezért is akadnak fenn sokan, akik szlogent […]
2019. július 24. szerda

Online csigák a sikered útjában

„Wow, ez aztán a remek ajánlat!” gondoltam, miután megnéztem egy meg nem nevezett cég landing oldalát, amire egy hirdetésen keresztül kattintottam. Azt kérték, ha többet […]