A mese és egy tökéletesen felépített esettanulmány sok ponton egyezést mutat. De hogy jobban lássuk, miről is van szó: álljon itt erre egy gyerekkoromban látott negatív példa.
Weboldaladon jól láthatóan tedd közzé cégfilozófiád, víziód, missziód! Legyen világos: mivel foglalkozik vállalkozásod, hogy márkád a vevők milyen kérdéseire adsz választ! És persze, azt se […]
Ha annyi tízezresem lenne, mint ahány kifogást hallottam a “miért ne térjek át a felhőre?” témakörben, szerintem most nem itt klimpíroznék a billentyűzeten, hanem minimum […]
Egy jó szlogen egyetlen rövidke szókapcsolatból áll. Hossza legtöbbször még annyi sincs, mint ezen bekezdés kezdő mondatáé. Bizonyára ezért is akadnak fenn sokan, akik szlogent […]
Ha tartalommmarketingről beszélünk, még a szakmabeliek is hajlamosak csak és kizárólag az írott szöveget érteni ez alatt. Pedig a legtöbb írás – bármennyire is jó […]
„Wow, ez aztán a remek ajánlat!” gondoltam, miután megnéztem egy meg nem nevezett cég landing oldalát, amire egy hirdetésen keresztül kattintottam. Azt kérték, ha többet […]
Victor Lustig a kriminalisztika első számú szélhámosa volt az 1900-as évek első felében. Az ő „áldásos tevékenysége” folytán kis híján ócskavas-kereskedők keze közé került az […]
Fusson, legyen rajta a telefonszámunk, és ennyi. 2019-ben szerencsére talán már kevesebb azoknak a vállalatoknak a száma, akik ezen ars poeticára fűzik fel a weboldaluk […]
Régóta közismert tény, hogy a szexis nőt a közönségestől csak egy paraszthajszál választja el. No, de épp ez a hajszál teszi mindkettőt azzá, ami. Az […]