Felesleges?

Egy házhoz szállított konyhabútort felháborodva küldött vissza a megrendelő, mondván ő nem világoskéket, hanem fehéret rendelt, ezért azonnali cserét akar. Mint sejthető, nem a gyártó hibázott, hanem az új tulajdonos, aki nem tudta, hogy a szállítási sérülések ellen a gyártó égszínkék fóliával borítja az egyébként fehér konyhabútort. Ezt azonban sehol nem tüntette fel a cég.

A mókás, megtörtént esetnek több tanulsága is van.

A termék/szolgáltatás részleteit taglaló landing oldalon érdemes minden olyan körülményre felhívni a leendő ügyfél/vásárló figyelmét, amire az esetleg nem is gondol. Hogy milyen termékelőnyök, hasznos információk kerüljenek az adott landing page-re, annak eldöntésében segítséget nyújthatnak az ügyfeles kollégák, akik a felmerülő kérdésekkel, tipikus reklamációs helyzetekkel első kézből találkoznak. Érdemes listát készíteni ezekről és a legfontosabbakat beemelni a landing pagebe.

Hogy naprakészek legyünk, nem teljesen felesleges dolog időnként újra átolvasni és időközönként ezekkel a tudnivalókkal frissíteni a landoló oldalunkat. Bár nincs arra garancia, hogy ezek után egyetlen potenciális vásárló sem kérdez majd olyat, amit az oldalon előzőleg elolvashatott volna, de mint a fenti példából látható, munkánk nem lesz olyan felesleges, mint a mellékelt képen a kapu a semmibe.