Tárgyaljuk ki a tárgymezőt!

Tárgyaljuk ki a tárgy mezőt!

Tárgyaljuk ki a tárgymezőt!

A hírlevél tárgya, nagyjából hasonló funkciót tölt be, mint az újságcikk címe. Azaz, ha jó a tárgy (nézd meg az email postafiókod, a feladó neve melletti rubrikában találod a téma megjelölésre szolgáló egysorost), akkor nyert ügyed van, a címzett nagy valószínűséggel el fogja olvasni a leveled. Ellenkező esetben szép próbálkozás volt, talán majd legközelebb…

A “Bemutatkozik a Zabhegyező Kft.” típusú témamegjelelölések nem ígérnek sokat és kábé ugyanilyen mértékű eredményt is várhatunk tőlük. Ha azonban azt írjuk (tételezzük fel, hogy a vállalkozás most indul a hazai piacon és nyitókedvezményt biztosít az első ügyfeleinek), hogy “25% kedvezmény, ha még ma szerződik a Zabhegyező Kft-vel.”, máris érdekesebbé tettük mondanivalónkat.

Ugyanígy jól működnek a tárgymezőbe írt kérdések. Pl. Egy hónap alatt 15%-os selejtcsökkentés? Miért ne?!, vagy a konkrét cselekvésre felszólító mondatok: “Add össze, mennyit költöttél eddig felesleges képzésekre, aztán nézd meg ezt a levelet!”.

De ugyanilyen hatásosak lehetnek az összehasonlításra épülő tárgyak: pl. Osztrák minőség magyar árakon – mi ezt kínáljuk.

Az biztos, hogy írói ambícióinkat nem itt célszerű majd kiélni. Egyetlen mondatod lesz arra, hogy felcsigázd olvasóid érdeklődését, ezzel kell majd kitűnnöd a címzett postafiókjában található több száz/ezer levél közül. A balladai tömörség azért is előny, mert ma a többség a hírleveleket már a telefonján nézi, ahol nem érvényesül egy barokk körmondat. A tömegből való kitűnésre jó módszer, ha a tárgyba emojit helyezel el, de mint mindenben, itt is érdemes mértékletességet tanúsítani. Ha viszont túl sok 😍❗🤩🤑💚➡️☝️ ilyet látsz a tárgymezőben, komolytalanná teszed még a legcsábítóbb ajánlatot is.