A pandémia idején – amikor a személyes jelenléttel járó találkozók száma erőteljesen lecsökkent – számos online tréning vált elérhetővé. Ezen belül is az ingyenesen, vagy […]
„Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve.” Ez a híres-hírhedtté vált referencia az arcszőrzet-viselet terén divatot teremtő Ferenc József császártól származik. Állítólag. […]
A mese és egy tökéletesen felépített esettanulmány sok ponton egyezést mutat. De hogy jobban lássuk, miről is van szó: álljon itt erre egy gyerekkoromban látott negatív példa.
Weboldaladon jól láthatóan tedd közzé cégfilozófiád, víziód, missziód! Legyen világos: mivel foglalkozik vállalkozásod, hogy márkád a vevők milyen kérdéseire adsz választ! És persze, azt se […]
Ha annyi tízezresem lenne, mint ahány kifogást hallottam a “miért ne térjek át a felhőre?” témakörben, szerintem most nem itt klimpíroznék a billentyűzeten, hanem minimum […]
Egy jó szlogen egyetlen rövidke szókapcsolatból áll. Hossza legtöbbször még annyi sincs, mint ezen bekezdés kezdő mondatáé. Bizonyára ezért is akadnak fenn sokan, akik szlogent […]
Ha tartalommmarketingről beszélünk, még a szakmabeliek is hajlamosak csak és kizárólag az írott szöveget érteni ez alatt. Pedig a legtöbb írás – bármennyire is jó […]