Állítsd fejre a dolgokat!

Vásárlómágnes-e a termékelőny?

Vásárlómágnes-e a termékelőny?

Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, közben várni, hogy az eredmény más legyen – mondja Rita Mae Brown amerikai írónő. Pedig hányszor, de hányszor követjük el mi is ezt a hibát?! Néha egészen egyszerűen nem kell mást tenni, mint fejreállítani a dolgokat, a begyakorolt rutinokat meg elengedni és hátrább menni egy kicsit.

Egy másik szemszögből, egy teljesen más nézőpontból lehet, hogy egy sokkal üdvözítőbb megoldásra találunk.

Lehet ez az a gyakran emlegetett termékelőny, amiről mi azt gondoljuk, hogy tuti vásárlómágnes, egy másik perspektívából nézve viszont már mégsem tűnik annyira tutinak. Így járt például az a mosópor, aminek évekig az volt az aduásza, hogy fehérré varázsolja a ruhát. Aztán kiderült, hogy fogyasztókat nem a fehérító hatása nyűgözte le, hanem a frissen mosott ruha illata. Azaz egy egészen más termékelőnyre kellett helyezni a hangsúlyt. Mit csináltak a mosópor gyártók? Újragondolták a mosóporreklámokat, vagyis fejreállították azt a bizonyos mikrót.