Ha tartalommmarketingről beszélünk, még a szakmabeliek is hajlamosak csak és kizárólag az írott szöveget érteni ez alatt. Pedig a legtöbb írás – bármennyire is jó […]
„Wow, ez aztán a remek ajánlat!” gondoltam, miután megnéztem egy meg nem nevezett cég landing oldalát, amire egy hirdetésen keresztül kattintottam. Azt kérték, ha többet […]
Victor Lustig a kriminalisztika első számú szélhámosa volt az 1900-as évek első felében. Az ő „áldásos tevékenysége” folytán kis híján ócskavas-kereskedők keze közé került az […]
Fusson, legyen rajta a telefonszámunk, és ennyi. 2019-ben szerencsére talán már kevesebb azoknak a vállalatoknak a száma, akik ezen ars poeticára fűzik fel a weboldaluk […]
Régóta közismert tény, hogy a szexis nőt a közönségestől csak egy paraszthajszál választja el. No, de épp ez a hajszál teszi mindkettőt azzá, ami. Az […]
Töredelmesen bevallom, hogy nem tudom, van-e még vízállás-jelentés a Kossuth Rádióban. Azt viszont igen, hogy amikor gyerekkoromban meghallottam, minden
PPC: ez a furán hangzó betűszó nemcsak hangzásában hasonlít a PVC-re: mindketten úttörők a maguk műfajában. PVC nélkül talán a kábelek sem tudnának sértetlenül működni, […]
Ha megvizsgálnánk, hogy az utóbbi időben melyik kifejezés futotta a legnagyobbat a médiában, a brexit mellett nagy valószínűséggel a storytelling-et találnánk