7 nap a világhálón
Ahogyan a legtöbben egy átlagos munkanapon sem 3 fogásos, a vasárnapi traktát falatozunk végig a déli órákban, úgy péntek este a barátokkal sem azt keressük, honnan tudunk a leggyorsabban cégünk esztergájához alkatrészt rendelni.
Akárcsak az egy hétre levetített étkezési szokásaink, úgy a böngészési habitusunk is függ attól, hogy a hét melyik napján, milyen napszakban vagyunk éppen.
Nem meglepő, hogy egy interneten induló hirdetés hadjárat esetén legalább 7 napra van szükség ahhoz, hogy következtetéseket vonjunk le a kampány sikerességéről. Illetve, ha úgy érezzük beavatkozásokat tegyünk. De ugyanennyi idő kell a Google és a Facebook algoritmusának is ahhoz, hogy beletanuljon, hogy a hirdetéseinket kinek és mikor dobja fel a beállított kampánycél leghatékonyabb eléréséhez (természetesen a célzás méretéhez beállított megfelelő költségkerettel egybekötve).
Amikor azonban már elegendő adat áll rendelkezésünkre a megjelenésekről, kattintásokról és konverziókról, szűkíthetjük kampányunk megjelenési időtartamát. Ezzel a hatékonyság növelése mellett pénzt is spórolhatunk.
Nem szeretnél a hirdetésekkel bajlódni és úgy érzed: nem is értesz hozzá? Mi igen. Bízd ránk magad és hirdetéseid! Jó helyen jársz.