Tükröm, tükröm…

Tükröm, tükröm…
Mindannyian jól ismerjük a gonosz mostoha ikonikussá vált szavait. A mesében az ő hiúsága volt minden rossznak eredője. Nem tudta elfogadni azt sem, hogy nem ő a legszebb a vidéken és azt sem, hogy létezik más nézőpont, mint a sajátja.
A tükör nem hazudik. Sem a valóságban, sem a mesében, sem átvitt értelemben. Viszont nem mindig mutatja a teljes igazságot. Ha belenézel, látod a valóságot, de a saját szűrődön keresztül.
Így működik a céged is. Belülről látod ugyan meztelenre vetkőztetett valóját. De könnyen előfordulhat, hogy éppen amiatt, mert túlságosan ismered, nem veszed észre olyan értékeit, amelyet a külső szemlélő könnyedén felfedez. Vagy épp fordítva: olyan előnyeit igyekszel kidomborítani, amelyek nem vonzóak az ügyfelek számára.
S bár az önazonos marketingnél nincs hitelesebb, sokszor jól jön a külső marketinges segítsége, nézőpontja.
Másképp lát téged vállalkozóként és másképp látja a cégedet, mint Te magad. Másik szögből tartja azt a bizonyos tükröt, amivel egészen új színt, árnyalatot kölcsönöz a kifelé kommunikált képnek.
Ha elakadtál és szükséged van új látásmódra, keress minket bátran!