Online megállító tábla

Videó: online megállító tábla

Online megállító tábla

Kereskedők jól bevált módszere volt sokáig a körúti üzlet elé kipakolt megállító tábla. Ennek célja az volt, hogy megakassza a munkába hömpölgyő tömeget, vagyis, hogy bevonzza a boltba a potenciális vásárlót.

A körút helyett most a Facebook hírfolyamán, vagy a különböző hírportálokon hömpölyög a tömeg. Mit hömpölyög? Száguld. Villog a képernyő, pörögnek az ujjak, százával érkeznek az impulzusok percenként.

Mi pedig szeretnénk, ha éppen a mi táblánk/fotónk/videónk volna az, amelyik megállítja (és vásárlásra ösztönzi) ebben a rohanásban a leendő ügyfelet.

A megállító tábla azonban nemcsak átköltözött az online térbe, de evolúciója most már akár napokra lebontva is visszakövethető.

A fekvő képekből – mindinkább a telefon képernyőjéhez alkalmazkodva – előszőr lett négyzetes, majd álló formátumú. A képek ráadásul “mozogni kezdtek”.

Mostanra már nem csak az Instán, Tik-Tok-on vagy a Facebookon kell mobilra optimalizált videós tartalommal előrukkolnunk, de a Google sem ad a hirdetésünkre “Kiváló” minősítést mindaddig, amíg nem teszünk közzé videót mindhárom tájolással. Így eshet meg, hogy az a hirdetésünk, amely néhány hete még tökéletesen működött, mert volt elég és megfelelő minőségű, méretre vágott képünk és a videóknak sem voltunk híján, most legjobb esetben is csak “jó” minősítést kaphat. Hiába vannak szuper, használható videóink, ha mindegyik a klasszikus fekvő elrendezéssel bír.

Szerencsére van megoldás erre is, de a kampányok feletti mindennapi gondoskodás elengedhetetlen. Ha nincs időd rá, hívj minket!