Ne temessük még el!

Hírlevél

Ne temessük még el!

Bár a világ abba az irányba halad, hogy mind kevesebbet olvasunk és egyre több információt szerzünk videós tartalmakból, ez nem jelenti azt, hogy mindenféle írott szövegre keresztet kellene vetnünk. A Gutenberg-galaxis kétségkívül átalakulóban van, de marketing szempontból is bőven van még potenciál az írott szövegekben. Is.

Hírlevél ökölszabályok

Nem kell tehát teljesen eltemetnünk a e-mail marketinget sem. De ahogyan kellő gonddal készítjük a videókat és szerkesztjük az Insta képeket, úgy erre is időt és energiát kell szánni ahhoz, hogy működjön. Mi kell hozzá? Összeszedtük néhány pontban.

  1. Az egyik ilyen a rendszeres tartalom. Ha csak félévente küldünk ki egy néhány soros hírlevelet, akkor könnyen előfordulhat, hogy a feliratkozóink fele már emlékezni sem fog ránk. (Figyelem! A naponta küldött hírlevél ugyancsak nem kifizetődő. De most nem ez a téma.) Ha az ügyfélkörünk megszokta, hogy kéthetente új akciókkal rukkolunk elő, akkor számítani fognak rá, hogy két hét múlva újabb ajánlatot kapnak tőlünk.
  2. Másik fontos tényező a releváns és hiteles tartalom. Nem véletlenül tűzi ki célul a Google sem ezeket az elvárásokat a felületén létrehozott hirdetésekkel szemben. Ha a Google-nál ez bevált és fontos, akkor nálunk is az kell, hogy legyen. Ha valaki szépségápolási termékekkel kapcsolatban iratkozott fel a levelünkre, akkor ne írjunk neki konyhai kisgépekről!
  3. A fentiek mellett nagyon fontos az adatbázis naprakész kezelése és a lehetőségekhez mért bővítése is. Hírlevelek esetében elkerülhetetlen mellékhatás a “Leiratkozom” gomb megnyomása. Kellő szorgalommal, kreativitással, kutatómunkával, vagy kedvezményes ajánlatokkal azonban a természetes szelekció mellett is növelhető a címlista mérete.

Csináljuk együtt

A hírlevelezés sikerének felsorolt néhány kulcsa mellett persze fontos az is, cégünk milyen szegmensben mozog. Hiszen ami beválik az egyik ágazatban, az lehet, hogy kevésbé működik egy másikban. De ha ismerjük a célközönségünket és az igényeiket, akkor nem lehetetlen jól menő kampánysorozatot felépíteni rájuk még 2024-ben sem. Ha pedig nincs időd, ötleted, vagy nem tudod, hogyan kezdj bele, keress minket és együtt adhatunk még egy esélyt a hírleveleidnek.