Hogyan veszítsünk el egy potenciális vevőt 10 perc alatt?

Hogyan veszítsünk el egy potenciális vevőt 10 perc alatt?
A termékünk igazán szemrevaló, a reklám nem kicsit ütős. Az árak pedig… nos, azok meg olyan csábítóak, mint negyven fokban a csokifagyi. A vásárlók valamiért mégsem jönnek. Hogy lehet ez?
Közgazdasági fejtegetésekbe most nem mennék bele, hogy miért maradnak távol a potenciális vevők. Marketing szempontból viszont van néhány banánhéj, amin elcsúszhat a szépreményű projekt. Itt van mindjárt az, amikor a parádés hirdetéssel és jó árral megigézett vásárló azonnal klikkel a kiválasztott termékre, de nem a konkrét árucikk oldalán landol, hanem egy weboldal labirintusban. Itt aztán bolyonghat kedvére a termékkategóriák között, és ha igazán szerencséje van, meg is találja a kiválasztott holmit. Például, ha a „Flamingó” ülőgarnitúrára kattint, de egy kategóriaoldalra érkezik, és fogalma sincs, hogy kültéri vagy beltéri bútorról van szó… akkor 10 perc (ami már nagyon sok!) után feladja a küzdelmet.
Reménybeli vásárlónk ugyanis két luxus cikknek van híján: időnek és türelemnek.
Ha jártál már így, neked is segíthetünk.