És a Te céged milyen?
A hétköznapokban viszonylag kevés szó esik róla, mégis egy valamire való vállalkozásnak elengedhetetlen, hogy legyen Google Cégem profilja. Nézzük most meg, mire is jó ez az adatlap?!
Tegyük fel, hogy tönkrement a cipzár a kabátodon és szeretnéd megjavíttatni. Mit teszel ilyenkor? Rákeresel a Googleben: „cipzár javítás”. A keresőóriás pedig listázza a számodra releváns találatokat, sőt, amennyiben a helyi cipészek, varrodák rendelkeznek Google Cégem profillal, úgy a térképen a pozíciódhoz legközelebbi lehetőségeket be is jelöli, illetve megjeleníti Google Cégem profiljaikat.
A Google Cégem alapján rögtön látod az egyes szolgáltatók címét, telefonszámát és webhelyét (amennyiben ezeket megadták). Nagy aduász ezenfelül, hogy a szolgáltatást igénybe vevők véleményét is láthatjuk a helyről. Általánosságban elmondható, hogy a 4.5 feletti összértékelés számít jónak, és annál biztatóbb, minél több az értékelés.
A másik oldalt vizsgálva pedig, szolgáltatóként a Google cégem profilunk segít abban, hogy a Google keresőben vállalkozásunk legrelevánsabb adatival, kapcsolatfelvételi lehetőséggel jelenjünk meg átkattintás nélkül.
A profilunkban ráadásul statisztika is elérhető arról, hogy milyen keresésekre jelentünk meg, hányan interaktiváltak a profilunkkal (magyarán hányan nézték meg részletesebben, kezdeményeztek hívást, foglaltak időpontot vagy kattintottak a weboldalra).
Összegezve tehát elmondható, hogy a Google cégem segít a böngészőnek és a szolgáltatást értékesítőnek gyorsabban, könnyebben egymásra találni és kapcsolatba lépni. És mivel az adatlap létrehozása és fenntartása is teljesen ingyenes, ez bizony egy jókora kihagyott ziccer, ha valaki nem él vele. Csak szólok: a mi ügyfeleinknek kivétel nélkül van. És neked?