Rengeteg energiát fektetsz a marketingbe, mégsem jönnek a várt eredmények? Megírod a posztokat, beállítod a kampányokat a Google ajánlása alapján és nem történik semmi. Régen […]
Néhány napja megkérdeztük a Geminit, hogy szerinte mire használható a mesterséges intelligencia. A válaszok között nem meglepő módon az adatfeldolgozás, elemzés, diagnosztizálás, virtuális asszisztencia, ügyfélszolgálat […]
Ez most nem egy találós kérdés, hanem valós probléma. A saját bőrünkön tapasztaljuk… Ami egyik héten még az egyik menüpontban van, a másikon biztosan arrébb […]
Biztosan te is jártál már úgy, hogy regisztráltál egy új netes felületre, közben pedig elfogadtál mindenféle beállítást, csak hogy nekiláthass végre a böngészésnek. Később viszont […]
Van már egy remek weboldalunk, pofás kis posztokat teszünk ki a közösségi médiában és kampányaink is jól futnak. Mi baj lehet? Nos, egy mellőzött terület […]
A legtöbb viccnek (mémnek) korlátozott a szavatossági ideje. Az a többféle formában létező mém azonban, aminek az a lényege, hogy egy termék/szolgáltatás “olcsósításakor” a legtöbb […]
Na jó, nem szó szerint egy 100 emeletes épületre gondoltunk, hanem azokra a szakmai nyelven skyscraper tartalmakra, amelyek kiemelnek téged a hasonló területen mozgó vállalkozások […]
És ez most nem egy unalomig ismételt közlekedésbiztonsági felhívás. Inkább egy felhívás arra, hogyan tűnj ki a tömegből: láss és látszódj az online térben is! […]
“Egy 700-800 karakteres leadben a konverziós célok teljesülése érdekében a focus keywordnek legalább egyszer elő kell fordulni a keresőoptimalizálás szabályai szerint.” Ezen a mondat-retteneten ember […]