A legtöbb viccnek (mémnek) korlátozott a szavatossági ideje. Az a többféle formában létező mém azonban, aminek az a lényege, hogy egy termék/szolgáltatás “olcsósításakor” a legtöbb […]
Na jó, nem szó szerint egy 100 emeletes épületre gondoltunk, hanem azokra a szakmai nyelven skyscraper tartalmakra, amelyek kiemelnek téged a hasonló területen mozgó vállalkozások […]
És ez most nem egy unalomig ismételt közlekedésbiztonsági felhívás. Inkább egy felhívás arra, hogyan tűnj ki a tömegből: láss és látszódj az online térben is! […]
“Egy 700-800 karakteres leadben a konverziós célok teljesülése érdekében a focus keywordnek legalább egyszer elő kell fordulni a keresőoptimalizálás szabályai szerint.” Ezen a mondat-retteneten ember […]
Legutóbb egy olyan cég keresett meg minket, akinél az előző marketingesek ugyan jól beállították a méréseket, azonban nem tudtak számunkra hozzáférést adni az egyes mérőfelületekhez, […]
Tegyük fel, hogy tortát készülsz sütni. A recept szerint szükséged lesz a tésztához 60 dkg lisztre, 6 darab tojásra stb. Viszont az alapanyagok többségéből többet […]
Így, még majd’ másfél évtizedes fennállásunk után is gyakran kell lebetűzni – különösen telefonban – a cégnevünket. A jelentését pedig szinte csak azok értik, akik […]
Február 21-én ünnepeljük az anyanyelv nemzetközi napját. Az anyanyelvünk érték. S hogy miért gondoljuk ezt így? Mert a ránézésre semmitmondó szavak katonás sora rengeteget mond […]
A közelmúltban elárasztotta az internetet a Nissan két reklámja. A megosztó, a nemi sztereotípiákra erősen rájátszó hirdetések felvetik a kérdést: készítőik szándékosan hergelték-e a közönséget […]