2025. június 2. hétfő

Nem a Te hibád, ha nem jönnek az eredmények!

Rengeteg energiát fektetsz a marketingbe, mégsem jönnek a várt eredmények? Megírod a posztokat, beállítod a kampányokat a Google ajánlása alapján és nem történik semmi. Régen […]
2025. május 26. hétfő

A mesterséges intelligencia 22-es csapdája

Néhány napja megkérdeztük a Geminit, hogy szerinte mire használható a mesterséges intelligencia. A válaszok között nem meglepő módon az adatfeldolgozás, elemzés, diagnosztizálás, virtuális asszisztencia, ügyfélszolgálat […]
2025. április 7. hétfő

Lakkozott piros szivattyút tessék! – avagy fordítástól ferdítésig

A legtöbb viccnek (mémnek) korlátozott a szavatossági ideje. Az a többféle formában létező mém azonban, aminek az a lényege, hogy egy termék/szolgáltatás “olcsósításakor” a legtöbb […]
2025. március 17. hétfő

Szimpla ügy

“Egy 700-800 karakteres leadben a konverziós célok teljesülése érdekében a focus keywordnek legalább egyszer elő kell fordulni a keresőoptimalizálás szabályai szerint.” Ezen a mondat-retteneten ember […]