Az érem két oldala

Az érem két oldala - avagy mit gondolunk a fizetős facebook alkalmazásról.

Az érem két oldala

Azzal nem mondunk semmi újat, hogy az internet világában semmi sem állandó. 2019-ben például megjelent hazánkban a YouTube prémium, vagyis a platform hirdetésmentes szolgáltatása. A napokban pedig egyre több hazai Facebook és Instagram profilon válik elérhetővé ugyanez a lehetőség. Az előfizetés ára függ attól, hogy milyen készüléken használjuk a platformot, a próbaidőszak után azonban a legdrágább csomag 12,99 euró lesz havonta. Noha a szolgáltatás bevezetésének oka az európai szabályozások tiszteletben tartása volt, hirdetőként azzal az anomáliával szembesülhetünk, hogy

míg mi vagyonokat költünk, hogy minél több emberhez eljusson a hirdetésünk, a lakosság pont az ellenkezőjéért (vagyis, hogy ne lásson egyetlen hirdetést sem!) fizet ugyanannak a szolgáltatónak.

Így felmerül a kérdés, hogy hogyan változik majd meg a hirdetésekkel elérhető célközönség ezeken a social platformokon.

Marketingesként egyáltalán nem aggódunk azon, hogy mi lesz a jövőben, hiszen folyamatosan jelennek meg újabbnál újabb lehetőségek az online hirdetésekre. A siker kulcsa csupán az, hogy naprakészek legyünk és merjünk változtatni a meglévő stratégián. Mi mindenesetre ezen vagyunk! Keress minket bizalommal!