Itt a tavasz!
Nem, nem ártott meg a kánikula nekünk! Csupán a napokban, késő este egy gyógyszerreklám a címben szereplő mondattal köszönt be a tévénken. Persze, tudjuk, az ominózus hirdetést készítők sem buggyantak meg teljesen a melegben, csupán a szóban forgó reklámot hónapokkal (évszakokkal) azelőtt gyártották le, hogy az adásba került volna.
És ez pechjükre pont az év egyik legforróbb, augusztusi napján történt.
Tanulsága persze ennek a blőd kis hibának is van. Amennyiben megrendelőként úgy érezzük, hogy 1. olyan jól sikerült a kreatívunk, hogy azzal hosszabb ideig szeretnénk a reklámpiacon megjelenni, 2. előre sejthető, hogy nem lesz plusz büdzsénk újabb, a szezonnak megfelelő hirdetést készíttetni, akkor érdemes “semlegesebb”, kevésbé a megjelenéshez köthető évszakra reflektáló felütéssel indítanunk. Így elkerülhetjük, hogy hónapok múlva “idejét múltnak” hasson hirdetésünk és talán a potenciális vásárlóközönség is többre emlékszik majd annál, mint hogy mi vagyunk az a cég, amelyik súlyos időviharba kerülvén, augusztusban a tavasz megérkeztén örömködik.