Te vagy az online marketing Doktor House-a?

Ha láttál már legalább egy Doktor House részt, akkor a te fejedben is biztosan megfordult, hogy akár te is képes lennél gégemetszést alkalmazni egy szike és egy golyóstoll segítségével egy pláza közepén, ha úgy alakulna.
Az internet és a mesterséges intelligencia világában gyakorlatilag korlátlan mennyiségű információ áll a rendelkezésünkre. Ennek köszönhetően könnyen hihetjük azt, hogy néhány videó megnézése és szaklap elolvasása után mesterei leszünk egy-egy szakmának.
Nem egy esetben tapasztaljuk ezt az online marketing kapcsán is. Csak, hogy viszonylag kevesen tudnak egy weboldalt felépíteni 2 youtube videó megnézése után. De nehéz rendszeresen olyan tartalmat gyártani, ami megüti az emberek ingerküszöbét – színes, szagos és közérthető módon tálalja még az olyan nehezen megfogható témákat is, mint például az ipari automatizálás.
Mert könnyű ódákat zengeni kedvenc autómárkádról 3000 karakterben, kiválasztani néhány képet a stock fotókból, ami majd illik a weboldalra. A fekete leves viszont akkor jön, amikor nem klappol minden elsőre. Például nem működik egy gomb az oldalon, mert az egyik bővítmény blokkolja azt. Esetleg a mobilnézetben e kép az istenért sem akar megfelelő méretbe és pozícióba rendeződni, netán 2 hónap heti rendszerességű posztolás után is szeretnél valami újat mutatni a követőidnek.
Te csináld amihez a legjobban értesz, az online-t pedig bízd ránk!