Látni és látszani

Látni és látszani - KKV

Látni és látszani

És ez most nem egy unalomig ismételt közlekedésbiztonsági felhívás. Inkább egy felhívás arra, hogyan tűnj ki a tömegből: láss és látszódj az online térben is!

Az évek óta húzódó gazdasági válság úgy hat a cégek közérzetére, mintha soha nem akarna elállni az eső.

Ködös, szürke, esős időben sokkal inkább indokolt a fényszórók használata az utakon. És nem csak az autókon, de a kisebb járműveken is fontos. Sőt! Ha lehet, az ő esetükben méginkább. Egy kerékpáros vagy rollerrel közlekedő sokkal nagyobb veszélynek van kitéve a közlekedés során, mint egy kisteherautó sofőrje. Vagyis nem azért kell fényszórót használniuk, hogy lássák a távolból közeledő 2 tonnás piros csodamasinát, hanem azért, hogy annak a vezetője is észrevegye őket.

Ezen analógia mentén haladva tesszük fel a kérdést.

Ki az, akinek fontosabb, hogy naprakész legyen például a díjmentesen is elérhető platformokon és jól látszódjon rajtuk? A Coca Colának, vagy a néhány 10 főt foglalkoztató KKV-nak?

Nem egy súlycsoportban játszanak, ahogyan a rolleres sem a kisbusszal. De a KKV húzza a rövidebbet, ha nem kommunikál megfelelően és nincs ott minden lehetséges felületen.

Az Exaro szolgáltatásait elsősorban 20-250 fős hazai kis- és középvállalkozásnak kínálja. Ügyfeleink zöme ide tartozik. Legyél Te is ügyfelünk!

#kkv #onlinemarketing #exaro