Költségkeret által korlátozva

Költségkeret által korlátozva - A kép forrása: Canva
Aki járt már valaha Google hirdetési fiókban, biztosan találkozott már a címben említett piros figyelmeztetéssel. Aki viszont még első bálozó a témában, annak segítségül eláruljuk: ez azt jelenti, hogy az általunk beállított napi költségkeret (pl.: 1000 Ft/nap) nem elég ahhoz, hogy minden lehetséges helyen vagy releváns keresés során megjelenjen a hirdetésünk. Magyarán ekkora büdzsével nem fogunk túl nagy detonációt okozni a weben!
A Google javaslata ennek orvoslására, hogy emeljük meg a beállított költségkeretet és a hirdetésünk máris sikeresen megjelenik majd minden szükséges esetben.
Mielőtt azonban gondolkodás nélkül elfogadnánk a Google javaslatát és elégedetten hátradőlnénk, érdemes kicsit körülnéznünk a hirdetésbeállítások háza táján.
Milyen keresési kifejezésekre, mikor és hol jelenik meg a hirdetésünk, vagy megfelelő-e a célközönségünk beállítása, stb.?
Az is igaz, hogy ha minden lehetséges beállítást pontosítottunk, még mindig előfordulhat, hogy nem elég az általunk beállított keretösszeg. Ez nagyban függ a fentieken kívül a hirdetési fiók profiljától például. Üzletáganként (és azon belül kulcsszavanként is) eltérőek lehetnek a kattintási költségek, de az aukcióban résztvevők száma is jelentősen befolyásolja, hogy mennyi pénzre van szükségünk a hirdetésünk sikerességéhez.
A fentiekkel nem a kedved akartuk elvenni a Google-n való hirdetéstől. Épp ellenkezőleg! Bár kétségtelen, hogy első olvasásra bonyolultnak tűnhet ez a szerteágazó beállítási mizéria. Ha nem találsz ki a hirdetési fiók útvesztőiből, vagy csak nincs kedved/időd szöszölni a beállításokkal, keress minket bizalommal! Örömmel leszünk navigátoraid a Google online labirintusában. Mi ugyanis egész jól eligazodunk benne.