Ilyen ez a pop-(up) szakma

Ilyen ez a pop-up szakma

Ilyen ez a pop-(up) szakma - a kép forrása: Canva

Amennyiben nem sokat mond neked Ethan Zuckerman neve, nem vagy egyedül. Ha vele nem is, a felmenőivel legalább említés szintjén viszont egészen biztosan közelebbi kapcsolatba kerültél, lévén ő a felugró ablakos hirdetések feltalálója.

Azé az idegesítő marketing eszközé, ami az arcunkba tolt “SOS! közlendőivel” a fél világot őrületbe kergette és kergeti ma is. Ezzel pedig a pop-up polpozícióba került a leggyűlöltebb hirdetési eszközök versenyében.

Olyannyira, hogy Ethan Zuckerman nemrégiben nyilvánosan bocsánatot kért mindazoktól, akik türelmét kikezdte a semmiből előbukkanó, időnként becsukhatatlan ablakocska.

Joggal merül fel a kérdés, hogy ha ennyire közutálatnak örvend a pop-up hirdetés, akkor talán hagyjuk is el teljesen? Nos, ezt se mondanánk ideális megoldásnak. A lényeges, rövid időre szóló üzenetek közlésére ugyanis ennél jobb módszer nemigen létezik. Két hétig szünetel a szolgáltatásunk? – a legegyszerűbb ezt az információt egy felugró ablakos hirdetéssel a weboldalunkra érkezők tudtára adni, mivel ez a hirdetés típus a meglepetés erejét használja a tudnivalók átadására, és a legtöbb esetben feladatát maradéktalanul teljesíti is. Heveny rángógörcsöt legfeljebb akkor okoz, ha percenként robban a látogató arcába az előbb olvasott szöveg. Ez viszont már a marketinges csapat hozzáértésén (értesd: a beállításon) múlik.

Ti milyen arányban használtok pop-upokat?

#popup #marketing #exaro