Ez egy jó kép. Ez egy jó kép?

Ez egy jó kép. Ez egy jó kép?
Ha szerepel a kreatívon kiskutya, jó nő, vagy kisgyerek, akkor azzal bármi eladható. De mi van akkor, ha Te nem vagy olyan szerencsés helyzetben, hogy a vállalkozásod a fentiek bármelyikével is kapcsolatba hozható?
Ezesetben kénytelen vagy egyéb kreatív megoldásokat alkalmazni.
Könnyelmű kijelentésnek tűnhet, de sokszor bizonyított tény, hogy profi fotóval szinte bármi eladható. A profi fotó elkészítéséhez viszont szaktudás, megfelelő fotóapparátus és viszonylag sok idő kell. A generatív AI megjelenésével egyidőben csillant fel a cégtulajdonosok/marketingesek szeme: végre eljött az idő, amikor nem szükséges fotóst hívni, időpontot egyeztetni, kifizetni az óradíját, megvárni, amíg elküldi a retusált képeket. Elég csupán megtanulni megfelelő utasításokat adni a mesterséges intelligenciának és máris zsebünkben lesznek a jobbnál jobb termékfotók pl.
De biztos, hogy mindig ez a jó megoldás?
Nem mondjuk, hogy nem érdemes kísérletezni a technológiai újításokkal, így az AI-jal is. De amíg nem tudod, hogyan promptolj jól és precízen, addig könnyen előfordulhat, hogy jobban jársz egy mobillal lőtt – amatőr – saját képpel, mint a mesterséges intelligencia alkotásával. Sokkal szerethetőbb egy kicsit ferde telefonos fotó (ami még mindig kiegyenesíthető utólag), mint egy természetellenes hatást keltő AI kompozíció.
Ha ötletekre van szükséged, hogy mikor és mit fotózz, hogyan csomagold a végeredményt eladható formába, vagy csak egy profi fotós elérhetősége kellene, keress minket bátran!