Élet a csigaházon kívül

Élet a csigaházon kívül - A kép forrása: Canva
Valentin-nap környékén jutott eszembe a következő hasonlat: bizonyára mindannyiunknak van legalább egy olyan introvertált szingli ismerőse, aki bár vágyik egy kapcsolatra, nem szeret kilépni a komfortzónájából.
Mindennap ugyanabba a kávézóba tér be, ugyanazon az útvonalon megy munkába, ugyanarra sétáltat kutyát és mindemellett leginkább otthon ülve várja, hogy betoppanjon a nagy szerelem.
Ez a példa azonban szinte mindenre igaz az életben. A cégek működésére is. Amikor elkezdünk megszokásból cselekedni, az eredmények pedig nem jönnek, hajlamosak vagyunk a külső tényezőket hibáztatni. Pedig az egyetlen dolog, amire hatással lehetünk, az az, hogy mi hogyan cselekszünk. Vagyis ha fenn akarjuk tartani a vásárlók számát, netán még a növekedés is tervben van, akkor bizonyos időközönként ki kell bújni a csigaházból és más módszereket is bevetni a márkaépítéshez.
Itt van például a Bing. A Microsoft keresőmotorjának asztali gépen történő használati aránya a triplájára nőtt 2019-ről 2025-re. Mondanom sem kell, hogy akárcsak a Google esetén, itt is lehet hirdetni. Azoknak az ügyfeleinknek, akik már régóta reklámoznak a Google és a Meta felületén is, javasoltuk, hogy a növekedés fenntartása érdekében próbáljuk ki a Bing hirdetéseket is, hogy még nagyobb közönséget fedhessünk le az online világban.
Te is szeretnél láthatóbb lenni az online világban? Segítünk. Keress minket bátran!