Bolondos dallamok a weben

Bolondos dallamok a weben
Képzeljünk el egy rockzenekart, akik éppen legújabb lemezüket készülnek bemutatni. A weboldalukon a stúdióalbum profi részletességgel és desingnal köszönti a látogatókat – lángok, halálfejek, minden ami kell. A közösségi média posztokban viszont már egy lazább, akusztikus pubkoncertként promotálják az első fellépésüket. Az utcai plakátok pedig a fesztiválhangulatot idézik, hogy becsalogassák a tömeget.
Na de mi is van akkor, ha a plakátokon popzene jelenik meg, a pubban a koncert előtt jazz szól, az albumon pedig rockslágerek sorakoznak? A koncertre érkező közönség jogosan lesz csalódott és bosszús.
Valahogy így kell elképzelni azt is, amikor egy cég nem fordít elegendő figyelmet arra, hogy tudatosan egységesítse a kommunikációját a weben. Ha a Facebook posztod vicces és laza, a weboldaladnak is tükröznie kell ezt a stílust.
Az összehangolt marketing olyan, mint egy ziccer, maga a titkos fegyver. Az ismétlődő, #egységes üzenetek (színek, logó, hangnem) mind-mind segítik, hogy a fogyasztók felismerjék és megjegyezzék az adott márkát. Minél többször találkozik valaki a márkáddal egy ismerős, koherens formában, annál megbízhatóbbnak és vonzóbbnak fogja találni azt, mivel az emberi agy kifejezetten szereti a mintázatokat és a könnyen feldolgozható információkat.
Segítség kell az egységes #marketingkommunikáció kialakításához? Keress minket bizalommal! #exaro