A hétköznapi beszédben gyakran keveredik a szezon a fazonnal, amikor egy blogot hirdetésként emlegetnek, de a fordítottja is gyakran megesik, amikor egy pőre reklámra mondják […]
Aki nem ma kezdte a Facebook oldalak kezelését, az egészen biztosan emlékszik még arra a pánikszerű érzésre, amelyet a “Facebook-tól” messengeren érkező első “Utolsó figyelmeztetés” […]
Emlékszem, a közgazdaságtan tanárom hozta elő azt a példát mindig az egyetemen, hogy minél több pénze van valakinek, annál kevesebb párizsit vásárol. (És most tekintsünk […]
Bár a világ abba az irányba halad, hogy mind kevesebbet olvasunk és egyre több információt szerzünk videós tartalmakból, ez nem jelenti azt, hogy mindenféle írott […]
Kereskedők jól bevált módszere volt sokáig a körúti üzlet elé kipakolt megállító tábla. Ennek célja az volt, hogy megakassza a munkába hömpölygő tömeget, vagyis, hogy […]
Az utóbbi hetekben az olimpiát nézve jutott eszembe, hogy még évekkel ezelőtt olvastam egy értekezést a doppingtesztek és a doppingszerek versenyfutásáról. Amikor megjelenik egy új […]
A minap egy blogot szerettünk volna kiemelni a Facebookon, de Zuckerberg úrék algoritmusa nem engedte, mondván: megtévesztő tartalmat kívánunk közzétenni, nulla munkával, könnyű meggazdagodást és […]
Infláció, válság, visszaesés. Az elmúlt egy évben nem telt el úgy nap, hogy ne olvashattunk volna ezekről. Mi az Exaro-nál az “előre menekülés” hívei vagyunk. […]
Aki járt már valaha Google hirdetési fiókban, biztosan találkozott már a címben említett piros figyelmeztetéssel. Aki viszont még első bálozó a témában, annak segítségül eláruljuk: […]