Ahány ház, annyi féle hirdetési fiók

Ahány ház, annyi féle hirdetési fiók

Ahány ház, annyi féle hirdetési fiók

Legutóbb egy olyan cég keresett meg minket, akinél az előző marketingesek ugyan jól beállították a méréseket, azonban nem tudtak számunkra hozzáférést adni az egyes mérőfelületekhez, így azokat teljesen elölről kellett beállítanunk. Ez persze a kampányokat is érintette, így kezdődhetett a teljes újrahuzalozás.

Amikor leszerződünk egy ügyféllel két eset áll fenn: vagy hirdetett már online (van aktív Google Ads, vagy Meta stb. fiókja) vagy a tabula rasa esete áll fenn, és most szeretne belevágni.

Ha már működő hirdetési fiók kezelését vesszük át, a meglévő beállításokat, futó hirdetéseket töviről hegyire átnyálazzuk. Hiába az elődünk “tévedett” néhány elütéssel vagy nem kívánt beállítással, innentől a fiók teljes mértékben a mi felelősségünkké válik.

Ha tiszta lappal indulunk, könnyebb a dolgunk.

Nincsenek hibásan beállított mérések, nincsenek fals adatai az algoritmusnak. Ráadásul egy-két hétnyi adatgyűjtés után el is tudjuk kezdeni a mesterséges intelligenciával (AI) bővített kampányok használatát.

Bármelyik eset áll is fenn a cégednél, akár hirdettél már online, akár nem, ha úgy érzed nem jönnek az eredmények, nem jó irányba halad céged online kommunikációja, keress minket! Ráncba szedjük a hirdetéseidet.

#hirdetes #hirdetesifiok #exaro