Ahány ház, annyi féle hirdetési fiók

Ahány ház, annyi féle hirdetési fiók
Legutóbb egy olyan cég keresett meg minket, akinél az előző marketingesek ugyan jól beállították a méréseket, azonban nem tudtak számunkra hozzáférést adni az egyes mérőfelületekhez, így azokat teljesen elölről kellett beállítanunk. Ez persze a kampányokat is érintette, így kezdődhetett a teljes újrahuzalozás.
Amikor leszerződünk egy ügyféllel két eset áll fenn: vagy hirdetett már online (van aktív Google Ads, vagy Meta stb. fiókja) vagy a tabula rasa esete áll fenn, és most szeretne belevágni.
Ha már működő hirdetési fiók kezelését vesszük át, a meglévő beállításokat, futó hirdetéseket töviről hegyire átnyálazzuk. Hiába az elődünk “tévedett” néhány elütéssel vagy nem kívánt beállítással, innentől a fiók teljes mértékben a mi felelősségünkké válik.
Ha tiszta lappal indulunk, könnyebb a dolgunk.
Nincsenek hibásan beállított mérések, nincsenek fals adatai az algoritmusnak. Ráadásul egy-két hétnyi adatgyűjtés után el is tudjuk kezdeni a mesterséges intelligenciával (AI) bővített kampányok használatát.
Bármelyik eset áll is fenn a cégednél, akár hirdettél már online, akár nem, ha úgy érzed nem jönnek az eredmények, nem jó irányba halad céged online kommunikációja, keress minket! Ráncba szedjük a hirdetéseidet.