A fantázia ára
Meggyőződésem szerint nem olvasó ember nem tud tartalmat írni. Az írásnál ugyanis első lépésben mások gondolatai kellenek ahhoz, hogy aztán sajátjaink legyenek.
Tartalommarketingesként a szembejövő híreket, információkat mindig egy szűrőn engedjük át, vagyis azt vizsgáljuk, hogy az adott témát hogyan lehet/kell az ügyfeleink érdekében használni.
Időnként egészen más területről szerzünk ihletet: lehet ez szépirodalom vagy a napi sajtó, de akár egy komment is elindíthat bennünk valamit (igen, egy cifra káromkodáson túl is!). A lényeg maga a folyamat, ahogy elindulnak a gondolatok, hogy a végén valami izgalmas, új, az adott termék vagy ügyfél számára figyelemfelkeltő jöjjön létre.
Tartalommarketingesként a laptopon és telefonon kívül a nekünk a fantáziánk a legfontosabb munkaeszközünk.
A fantázia pedig attól lép működésbe, ha olvasunk és nyitott szemmel járunk a világban.