EXARO WebAudit

[One life • Online]


Ha nem hoz ügyfeleket a honlapod, akkor mégis mi célt szolgál?


Tapasztalataink szerint egy nem túl szexi cég, például egy nemzetközi logisztikai vállalkozás jól működő honlapja havonta legalább 20 ajánlatkérést hoz, de még egy minőségirányítási tanúsítással foglalkozó cégé is 10-et.


És a tiéd?

A profittal működő honlapok 90%-ánál részletes online marketing tervezés előzi meg a weblap felépítését. A színek, az arculat mellett a szakemberek inkább arra fordítják figyelmüket, hogy az adott site valóban működjön, vagyis ne csak jól nézzen ki, de üzletet is hozzon!

„Egy 500-600 karakteres leadben a konverziós célok teljesüléséért a focus keyword-nek
legalább egyszer elő kell fordulnia a keresőoptimalizálás szabálya szerint.”

Ez a „mondat-rettenet” tartalmilag rendben van, de a szakmai bennfenteseken kívül keveseknek mond valamit. És anno, mi is írtunk ilyeneket.

Idővel megtanultunk olyan weblapokat/szövegeket készíteni, amelyek mondjuk egy minőségirányítási, egy logisztikai vagy egy nagyon speciális területen dolgozó, pl. hűtőház-kivitelezésben érintett vállalat nyelvén szólnak. Szóval, ismerjük a problémát.

Tudjuk, hogy mindenki szeretne pontosan fogalmazni, a szakmai követelményeknek megfelelő szókincset használni, hogy hitelesnek látsszon. Ám, épp ezzel a hitelesnek tűnni akarással veszítjük el potenciális ügyfeleinket, egészen egyszerűen azért, mert ők nem beszélnek mi nyelvükön. Nehezen követhető, a figyelmet erősen megterhelő, nem a kapcsolatfelvétel/ajánlatkérés felé terelő lesz a honlapunk.

Egyik kulcs ügyfelünk sokáig el sem tudta képzelni, hogy a szakzsargonon kívül másképp is lehet írni a szakmájáról. Nem tudta jól megfogalmazni, hogy ügyfelei számára milyen értéket tud nyújtani. Változtattunk a kommunikációján és mára a közérthető, jól konvertáló szövegei segítségével felpörgött az online szerzett üzletek száma.

mérőszalag

Mindenkinek van egy honlapja. Hogy jól működik-e a tiéd, azt csak te tudod. Ha hozza az üzleteket, ha pörög nálad az ajánlatkérés, akkor gratulálunk! Ha viszont az oldaladra tévedők csupán egy-két másodpercig időznek nálad, majd egy kattintással kilépnek, akkor baj van! Pedig hosszasan leírtad, hogy mivel foglalkozik a céged, milyen terméket/szolgáltatást kínálsz a vevőidnek, mégsem akarnak rendelni tőled. Akarod tudni, miért?

Ehhez egy kicsit matekoznod kell. A honlapodra anno kb. 300 ezer forintot költöttél. De, ez kidobott pénz, ha nem hoz ügyfelet. És a veszteséged csak tovább nő, mert egy rosszul összerakott weblapra nem lehet jó hatásfokú online marketinget építeni. Azaz, hiába tolod a pénzt a hirdetésekbe, az megint csak befektetés a semmibe!

EXARO WebAudit

[One life • Online]


Ha nem hoz ügyfeleket a honlapod, akkor mi célt szolgál?


Tapasztalataink szerint egy nem túl szexi cég, például egy nemzetközi logisztikai vállalkozás jól működő honlapja havonta legalább 20 ajánlatkérést hoz, de még egy minőségirányítási tanúsítással foglalkozó cégé is 10-et.


És a tiéd?

A profittal működő honlapok 90%-ánál részletes online marketing tervezés előzi meg a weblap felépítését. A színek, az arculat mellett a szakemberek inkább arra fordítják figyelmüket, hogy az adott site valóban működjön, vagyis ne csak jól nézzen ki, de üzletet is hozzon!

„Egy 500-600 karakteres leadben a konverziós célok teljesüléséért a focus keyword-nek
legalább egyszer elő kell fordulnia a keresőoptimalizálás szabálya szerint.”

Ez a „mondat-rettenet” tartalmilag rendben van, de a szakmai bennfenteseken kívül keveseknek mond valamit. És anno, mi is írtunk ilyeneket.

Idővel megtanultunk olyan weblapokat/szövegeket készíteni, amelyek mondjuk egy minőségirányítási, egy logisztikai vagy egy nagyon speciális területen dolgozó, pl. hűtőház-kivitelezésben érintett vállalat nyelvén szólnak. Szóval, ismerjük a problémát.

Tudjuk, hogy mindenki szeretne pontosan fogalmazni, a szakmai követelményeknek megfelelő szókincset használni, hogy hitelesnek látsszon. Ám, épp ezzel a hitelesnek tűnni akarással veszítjük el potenciális ügyfeleinket, egészen egyszerűen azért, mert ők nem beszélnek mi nyelvükön. Nehezen követhető, a figyelmet erősen megterhelő, nem a kapcsolatfelvétel/ajánlatkérés felé terelő lesz a honlapunk.

Egyik kulcs ügyfelünk sokáig el sem tudta képzelni, hogy a szakzsargonon kívül másképp is lehet írni a szakmájáról. Nem tudta jól megfogalmazni, hogy ügyfelei számára milyen értéket tud nyújtani. Változtattunk a kommunikációján és mára a közérthető, jól konvertáló szövegei segítségével felpörgött az online szerzett üzletek száma.

mérőszalag

Mindenkinek van egy honlapja. Hogy jól működik-e a tiéd, azt csak te tudod. Ha hozza az üzleteket, ha pörög nálad az ajánlatkérés, akkor gratulálunk! Ha viszont az oldaladra tévedők csupán egy-két másodpercig időznek nálad, majd egy kattintással kilépnek, akkor baj van! Pedig hosszasan leírtad, hogy mivel foglalkozik a céged, milyen terméket/szolgáltatást kínálsz a vevőidnek, mégsem akarnak rendelni tőled. Akarod tudni, miért?

Ehhez egy kicsit matekoznod kell. A honlapodra anno kb. 300 ezer forintot költöttél. De, ez kidobott pénz, ha nem hoz ügyfelet. És a veszteséged csak tovább nő, mert egy rosszul összerakott weblapra nem lehet jó hatásfokú online marketinget építeni. Azaz, hiába tolod a pénzt a hirdetésekbe, az megint csak befektetés a semmibe!

A rosszul felépített honlap

  • nem hoz annyi ügyfelet, mint lehetne
  • még az érdeklődő vevőket sem fogja meg, mert nem világos, hogy milyen értéket kínálsz nekik
  • kapcsolatfelvétel vagy ajánlás nélkül távoznak a látogatók a honlapról


Ilyen a te weboldalad is? Még nincs veszve semmi. Van megoldás!

EXARO WebAudit: gyors, egyszerű, kipróbált

Az EXARO WebAudit már száznál is több B2B vállalkozás esetében bizonyított!
Gyors, mert az eredményt 1 héten belül megkapod.
Egyszerű, mert nem kell mást tenned, mint megadnod a weblapod címét, és ha méritek a honlap statisztikát, akkor a Google Analytics hozzáférést.
Kipróbált, mert mi minden ügyfelünknél így kezdjük a munkát

A WebAudittal gyorsan, kis ráfordítással megkapod, hogy min kell változtatnod ahhoz, hogy a weblapod ügyfeleket hozzon.

A honlapod vevőbarát, a következő héttől pedig elkezdenek csorogni az ajánlatkérések. Ismertebbé válik a weboldalad és még olyanok is rendelnek tőled, akiket eddig nem sikerült meggyőznöd. Kis idő elteltével már nem kell kibetűznöd weboldalad URL-jét, ha valakivel találkozol, mert széles körben ismertté válik vállalatod a honlapod által. Jól hangzik?

Mi azt fejlesztettük tökélyre, hogy nehezen érthető dolgokat adjunk el. Tipikusan ilyen szolgáltatás pl. a munkavédelem, hűtőház-kivitelezés, de persze a „szexi” ügyfelek is elégedettek velünk.

Az online marketinget mi a honlapépítésnél kezdjük. Épp elég rosszul összerakott weboldalt láttunk és épp elég jól működőt építettünk ahhoz, hogy WebAudit szolgáltatásunkkal most neked is segítsünk.

Mit nyersz a WebAudittal?

  • látni fogod, hogy mit kell megváltoztatni a honlapodon, hogy erős marketing hatást érj el
  • ki tudod szűrni, hogy mi az, ami feltétlenül fontos a sales tevékenységhez és mi az, ami csak gátolja az értékesítést
  • honlapod látogatottsága érezhetően nőni fog
  • hirdetéseid nagyobb hatékonysággal működnek majd
  • helyetted beszél, sikeren mutatja majd be céged a weboldalad
  • részletes javaslatcsomagot kapsz, amit akár saját szakembereiddel vagy akár velünk megcsináltatva üzletet fog generálni a honlapod

Mi fog történni azután, hogy megrendelted WebAuditunkat?

  1. 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
  2. Amennyiben honlapod alatt fut statisztika, hozzáférést kérünk ahhoz.
  3. Ezt követően egy speciális szoftverrel bemérjük honlapod technikai jellemzőit.

mérőszalag

Tartalom és online marketing szakértő kollégáink azt vizsgálják, hogy:

  • mennyire érthető a weblapod értékajánlata
  • mennyire tartja fenn a figyelmet az oldal
  • mennyire segíti az eladást
  • mennyire generál visszatérő látogatást
  • mennyire optimális a webhelyed a keresések szempontjából
  • mennyire képes a figyelmet a lényeges pontokra (termékek, szolgáltatások, kapcsolatfelvétel) terelni

A kapott eredmények alapján személyesen egy részletes értékelést adunk honlapod marketing teljesítményéről, és arról mit, hogyan érdemes változtatni.

Mindez mennyibe kerül neked?

A WebAuditot 200 EUR + áfa összegért vállaljuk.

Miért éri ez meg neked? Azért, mert egy átlagos weblap-építés 300 ezer forintnál kezdődik, ám ha oldalad nem működik, nem termel hasznot, ez csak kidobott pénz! Két tank benzin áráért most megmutatjuk neked weboldalad neuralgikus pontjait és tanácsokat is adunk, mivel orvosold a problémát.

Azt gondolod, hogy WebAuditunk bizonyára hasznos dolog lehet, de majd inkább később foglalkozol ezzel? Biztosan igazad van. Mint ahogyan a versenytársaidnak is igazuk van, akik úgy gondolkodnak, hogy miért ne hozna már holnaptól több vevőt a weboldaluk? Annyi idő alatt míg ezt a szöveget elolvastad, akár két ajánlatot is kaphattál volna – feltéve, hogy jó a honlapod.

Garanciát vállalunk a munkánkra

Húszéves szakmai tapasztalattal a hátunk mögött bízunk munkánk eredményességében, így nyugodt szívvel vállalunk garanciát a munkánkra. Ha a személyes prezentáció után sem látod, hogy módszerünk valóban segítene neked, nem kell fizetned.

Mit nyersz, ha most megrendeled WebAuditunkat?

Megmutatjuk neked, hogy miért nem működik úgy a honlapod, ahogyan szeretnéd. És nem csak általánosságban beszélünk a hibákról, hanem konkrét javaslatokat adunk. Minél előbb vágsz bele, annál hamarabb kezd a weboldalad ügyfeleket hozni.

És hogy mit veszíthetsz? Semmit, hiszen, ha úgy érzed, hogy nem mentél semmire a segítségünkkel, nem kerül egy filléredbe sem.

 

    WebAudit megrendelés

    Név*

    Email cím*

    Telefonszám*

    Cégnév*

    Adószám*


    Weboldal címe (url)*

    Kuponkód


    Egyébként: